Service Desk
Service Desk on toimintamme sydän
Service Desk on toimintamme sydän, jossa asiakaspalvelumme saa kasvot ja äänen.
Olemme ylpeitä siitä, että koko Service Desk henkilökuntamme on omia työntekijöitämme, joilla on pitkä kokemus asiakaspalvelusta ja asiakkaiden kanssa samaa kieltä puhumisesta.
Service Deskimme osallistuu sopimusasiakkaiden ympäristön valvontaan, päivityksiin ja tekee pienkehitystä akuuttien reagointien lisäksi. Toimimme monikanavaisesti ja reagoimme nopeasti.
Service Deskin tukena toimii asiantuntijaryhmämme, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa teknisissä muutoksissa. Mittaamme Service Deskin toimintaa ja ratkaisukykyä päivittäin.
Kiinnostuitko?
Kerromme mielellämme lisää. Laita viesti ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.
Lisää aiheeseen liittyvää
Moderni tietotyö - mitä se on?
Mitä on moderni tietotyö, miten saat siitä kaiken tehon irti? Tässä artikkelissa k…
Aamukahvilla - Mikko Pietilä, Cisco
Aloitimme uuden videosarjan, Aamukahvilla, jossa käymme aamukahvikeskustelua eri v…
Microsoft 365 ja ylläpito
Tietotyön muutos, tietoturva ja tekoäly ovat silmillämme ja korvissamme yhä useamm…