Service Desk

Service Desk on toimintamme sydän

Service Desk on toimintamme sydän, jossa asiakaspalvelumme saa kasvot ja äänen.

Olemme ylpeitä siitä, että koko Service Desk henkilökuntamme on omia työntekijöitämme, joilla on pitkä kokemus asiakaspalvelusta ja asiakkaiden kanssa samaa kieltä puhumisesta.

Service Deskimme osallistuu sopimusasiakkaiden ympäristön valvontaan, päivityksiin ja tekee pienkehitystä akuuttien reagointien lisäksi. Toimimme monikanavaisesti ja reagoimme nopeasti.

Service Deskin tukena toimii asiantuntijaryhmämme, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa teknisissä muutoksissa. Mittaamme Service Deskin toimintaa ja ratkaisukykyä päivittäin.

Kiinnostuitko?

Kerromme mielellämme lisää. Laita viesti ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.

OTA YHTEYTTÄ

Lisää aiheeseen liittyvää

Mitä tulee ottaa huomioon IT-kumppanin valinnassa?
it-kumppanin_valinta

Mitä tulee ottaa huomioon IT-kumppanin valinnassa?

IT-palveluiden kilpailutus ja IT-kumppanin valitseminen IT-palveluiden kilpailutus…

11.11.2024 9:13 2 min read
Moderni tietotyö - mitä se on?
Liisa Majassa

Moderni tietotyö - mitä se on?

Mitä on moderni tietotyö, miten saat siitä kaiken tehon irti? Tässä artikkelissa k…

29.8.2024 13:30 2 min read
Aamukahvilla - Mikko Pietilä, Cisco
VM_IT_Cisco_Mikko_Pietila

Aamukahvilla - Mikko Pietilä, Cisco

Aloitimme uuden videosarjan, Aamukahvilla, jossa käymme aamukahvikeskustelua eri v…

28.5.2024 16:36 1 min read