Service Desk
Service Desk on toimintamme sydän
Service Desk on toimintamme sydän, jossa asiakaspalvelumme saa kasvot ja äänen.
Olemme ylpeitä siitä, että koko Service Desk henkilökuntamme on omia työntekijöitämme, joilla on pitkä kokemus asiakaspalvelusta ja asiakkaiden kanssa samaa kieltä puhumisesta.
Service Deskimme osallistuu sopimusasiakkaiden ympäristön valvontaan, päivityksiin ja tekee pienkehitystä akuuttien reagointien lisäksi. Toimimme monikanavaisesti ja reagoimme nopeasti.
Service Deskin tukena toimii asiantuntijaryhmämme, joka auttaa asiakkaitamme vaativissa teknisissä muutoksissa. Mittaamme Service Deskin toimintaa ja ratkaisukykyä päivittäin.
Kiinnostuitko?
Kerromme mielellämme lisää. Laita viesti ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.
Lisää aiheeseen liittyvää
Mitä on moderni työ?
”Mielestäni moderni työ on yksinkertaisuudessa sitä, että mikäli työnkuva sallii, …
Mitä tulee ottaa huomioon IT-kumppanin valinnassa?
IT-palveluiden kilpailutus ja IT-kumppanin valitseminen IT-palveluiden kilpailutus…
Aamukahvilla - Mikko Pietilä, Cisco
Aloitimme uuden videosarjan, Aamukahvilla, jossa käymme aamukahvikeskustelua eri v…